torsdag 3. desember 2009

Oh, no!

Nå har jeg glemt å legge meg igjen. Eller "glemt". Det er jo så innmari kaldt å legge seg alene. Jeg har visst blitt skikkelig kjerring på mine gifte dager. Det er godt å legge seg når man kan krølle tærne (eller resten av kroppen for den del) inntil en varmeovn av en mann og det er ikke godt å legge seg når det bare er iskalde lakner og dyner man skal tulle seg inn i. Varmeflaske er oppskrytt - det er jo bare en kvart kvadratmeter som blir varmt da jo!

Og så var det morrada'n; Matilde MÅ leveres før 9 i bhg siden de skal i kirken. Jeg skal til tannpleier å lære å pusse tenner uten å ødelegge tannkjøttet halv elleve. Før dette må jeg dusje, fikse håret, kle meg og få Emil til å sovne. Deretter må det handles for jeg inviterte liksågodt begge bestemødre på middag i morgen. Så må hus ryddes og middag klargjøres for presis halv fire er det skuespill i barnehagen hvor søteste jenta i verden skal spille Ulven Aldrimett (eller hva h*n nå heter). Så er det hjem og lage og servere og fortære middag - i og for seg bare kos.

Men det hadde jo vært en fordel å ikke være så ødelagt klokka 7 at man forsover seg med vilje i den tro at man jobber så godt under press at man får gjort alt man skulle ha gjort på 1/3 av tiden :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar