onsdag 2. mars 2011

Elsker stua!

Jeg har vært på shopping i helgen. Jeg har lenge kikket etter nytt salongbord som passer til sofaen (altså måtte det være enkelt og klassisk i stilen, gjerne litt rustikt uten å bli for grovt), men samtidig billig for vi har mer enn nok å bruke pengene på for tiden. Så skjer det for et par uker siden at det dukker opp et reklameblad fra IKEA (takk høyere makter at jeg ikke har fått meg et "nei til reklame"- klistremerke ennå! Der annonserte de nemlig et nestenperfekt salongbord i gråbrunbeiset tre til den nette sum av 395,-!! Joho! Og jammen hadde de ikke både sidebord og tvbenk i samme serie også! Siden vi er avhengig av å måtte flytte på tvn når vi skal se på den vil jeg ha et skikkelig veggfeste med tiden og bare ha tvbenken stående inntil veggen fast, ble det med bord og sidebord denne gangen. Men ble jommen meg kjempefornøyd! Litt dårlige mobilbilder i kveldsmørket men stemningen er fin likevel :)













Og så litt hverdagskos: man kan vel sies å elske sitt nye krus når man velger det fremfor et glass når man tyller i seg litt vin på tampen av en helt vanlig onsdag?








Fra min iPhone

1 kommentar:

  1. Jätte fint Line! Jag vill oxå ha de kopparna, får nog vänta tills jag kommer till Norge=) Du lurade tidigare på hur man får större bilder i bloggen. Så här gör du: När du gör ett nytt inlägg, skriver och lägger in bilden så trycker du bara på bilden tills det markeras blått. Då kommer det upp en verktygslinje, där du kan välja storleken på bilden. Liten, stor, extra stor. Jag väljer ofta extra stor, det blir finast på bloggsidan. Hoppas du förstod min förklaring.
    Annars kan jag rekomendera denna sidan www.blogger-hjelp.blogspot.com. Den sidan har jag brukt massor=)
    Ha en fin dag/kväll!
    Frida

    SvarSlett