torsdag 8. oktober 2009

Selvdisiplin - eller hva det nå er

Nå sitter jeg her da - dum som et brød, som vanlig. Klokka er passert midnatt og det er mindre enn 6 timer til dagen begynner. Men klarer jeg å gå og legge meg? Neheida.

"Jeg går og legger meg" sier Øyvind
"Jeg også"
...og så gikk det halvannen time. Øyvind i seng, men Line sitter i stua fremdeles.

Var det en bok jeg ikke klarte å rive meg løs fra? Nei. Var det en samtale med en venn jeg ikke klarte å rive meg løs fra? Nei. Var det et tv-program jeg bare måtte se ferdig? Nei. Er jeg ikke trøtt? Joda, kjempetrøtt! Hva er det da?

Provoserende, irriterende, artige, supermorsomme, ironiske, korttenkte og idealistiske damer som lirer utav seg alt og ingenting på et jentenettforum. Må bare se om noen har svart på provoserende-tråden. Svarte noen på min tråd? Hva har de svart nå da? "Til opplysning; flua på skjermen flytter seg ikke selv om jeg "dunker" borti den med musepekeren" - det var dagens lille latterutbrudd og morsomme høydepunkt. For ikke snakke om hvor mange feil man klarer å lese på en dag, evt bilder man mistolker fordi man ikke har briller på. Og så svarer man litt selv. Så noen det svaret? Syns de det var morsomt/provoserende/irriterende/artig/ironisk/korttenkt eller idealistisk? *refresh*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar