søndag 24. januar 2010

...og rølpet vil ingen ende ta...

Ettersom vi lever A4-livet til fulle blir jo underholdningen tilsvarende. Inspirert av ingen ringere enn TeamBjarne i Korslaget måtte gubbefar søke frem DDE på Spotify. Inspirert av barnehagehumoren lot ikke Matilde oss skifte sang etter at "Rompa mi" først var kommet på. Hun gjemte faktisk fjernkontrollen (ikke det at det hjalp i og med at Spotify på den hjemmelagede mediapc'n ikke er så samarbeidsvillig at den kommuniserer med noe annet enn manuell kontroll). Emil rista på rompa SI og Matilde lo sin meget påtatte le-fordi-det-synges(!)-om-rompe-som-jeg-elsker-å-snakke-om-selv-om-jeg-nå-har-hørt-sangen-ni-ganger-og-den-egentlig-ikke-blir-morsommere-for-hver-gang.

Inspirert av TeamÅge i Korslaget og ungdommens hang til puddelrock å peile familien inn på Wigwam (uten at jeg med dette sa at det egentlig var et opprykk på mindre-rølpete-skalaen), selvsagt til ingen nytte. "Come on, come on, come on!!" - men neida.

...nei takke meg til Raske Menn og "har du bæsja, har du prompa, har du dinglebææææææææææææææææææææær i rompa" som jeg tar meg i å nynne mens jeg handler bleier. Alternativt i samtaleversjon når Matilde ber om tørkehjelp på do. Ikke mindre rølpete, men tanken på denne fremfor originalversjonen av "Rompa mi" gir meg mindre behov for å få solist til å harke :oD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar